Forex Fs Review


Forex FS Advantage. Forex FS är föremål för en av de strängaste reglerna i världen som verkställs av Australian Securities and Investment Commission ASIC och har ett australiskt finansiellt licensavtal AFSL nummer 323193.Trading finns på MetaTrader 4 Platform MT4 och JForex Webbplatformen levereras båda med ett komplett tekniskt analyspaket och mer än 30 inbyggda indikatorer. Transparent konkurrenskraftig tvåvägsprissättning Nära 60 valutapar med råa institutionella spridningar som börjar från noll på stora valutor. Låg marginalbehov Hävstångseffekt för forex upp till 1 500.Flexible mycket storlekar Från 0 01 mycket 1000 till 100 partier 10 miljoner. Hade kapacitet Fullständig kontroll över huruvida man ska stänga, häcka eller köra flera positioner för varje valutapar. Dessa kan väljas individuellt för stängning. Clientfonder som hålls i en segregerad bank konto med National Australia Bank NAB, som kontinuerligt rankas som en av de säkraste bankerna i världen. Återköp är vanligtvis process utlämnas inom en arbetsdag. Utlämning av utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstångsgraden kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av en del eller hela din initiala investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker associerad med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är i tvivel. Forex FS tillhandahåller inte tjänster för invånare i USA och Japan. Nyhetsdirektioner GMT. Recension Visit site. Just en uppdatering Jag har testat många EAs på ett ForexFS demo konto Min sista var Fap Turbo Denna robot säger faktiskt vad spridningen är när den är fäst i diagrammet Ingen av de andra har. Anyway, jag var fel på spridningarna De kan vara så låga som 3 under populära handelssessioner, men mycket av den tid som EURUSD, EURGDP, EURCAD och den andra valutan Fap handlar om jag glömmer bort från toppen av mitt huvud är 7 pip spreads Detta är förstås betyder att EA vann t handel Det tillåter en max spridning av 5. Jag öppnade ett Alpari UK konto med MT4 för att se om det var skillnad och den högsta spridningen Alpari någonsin hade var 5 pips på dessa valutor Alla som har köpt en EA kommer inte att det här mäklarevalet är förmodligen det viktigaste. Hade sagt att Fap Turbo inte skulle handla på Alpari heller, så lägger jag ner det på en inställningsfråga och sökte återbetalning på FapTurbo. Kanske försöker jag det igen en dag med FapWinner-tjänsten för att hjälpa till med Uppsättningen, även om det pissar mig av det Marcu s Leary och hans team vann inte att ge dig den optimala inställningen när du köper roboten. Standardinställningarna är skräp, om de inte skulle tjäna tjänster som Fap Winner, skulle det inte vara. Det fick mig att tro att Forex Megadroid EA, som aldrig aldrig handlas en gång i 1: a veckan, kan ha varit en mäklare-fråga också kanske jag borde ha hållit på att söka återbetalning och borde ha provat det på en annan mäklare. Jag använder fortfarande ForexFS högt på kundtjänst Jag tror bara att jag bara kommer att använda dem lever om de faktiskt utvecklar sitt eget EA som är avsedd för handel genom sina tjänster. Som för manuell handel antar jag att det beror på vilken typ av handel du gör för intradaghandel av 5 min och 1 min kartor scalping 5 pips här, 5 pips där, Spridningen på ForexFS är för hög för att göra den lönsam Du behöver verkligen en mäklare som Oanda med spreads som sträcker sig från 0 9 till 1 4 pips på stora valutor du behöver bara vänja sig till deras hemska kartläggningssystem. Alla hagar FPA, värd med den mest 2009-07-13 Ingen betyg I kan inte skicka en rating på den här eftersom jag bara har ett demokonto Men jag har funnit det här företaget för att vara bra Det finns kundtjänst som är utmärkt även om jag önskar att de hade ett avgiftsfritt nummer. Jag har varit upptagen med att testa EA på ett demokonto under de senaste veckorna har EA gjort mitt demokonto från 60k till 62k på 2 dagar Sedan gick jag och gick en natt och vaknade också för att demokontot hade bara drygt 800 kvar i det jag ringde dem och de omedelbart återflöts demokontot. Anledningen till att jag valde den här mäklaren är att de faktiskt välkomnar EAs och inte bryr sig om du skallar. Vidare fick jag veta av en av deras anställda att de faktiskt utvecklar sin egen EA. Det andra jag bara tycker är viktigt för Australierna är dock att din insättning stannar här i Australien på ett NAB-konto. Jag var inte informerad om att de tjänade pengar på kommission. Jag trodde att de bara gjorde sina pengar genom spridningarna. Hittills har jag inte fått ett spridning på ett demokonto. värst än 3 pips Så jag hoppas att det är vad som händer pennor när jag går live. Inslutningsvis hittills, så bra men jag ska uppdatera när jag går och bor med dem och ger dem en rating. Established in 2008 är Forex FS ett australiensiskt finansbolag som fungerar som en rak processorer mellan sina kunder och dess banker, som inte innehar proprietära positioner. Forex FS är föremål för en av de strängaste reglerna i världen som verkställs av Australian Securities and Investment Commission ASIC och har en australisk finansiell licens. Vi strävar efter att ge högsta nivå av service till våra kunder med tanke på deras unika behov och förväntningar samtidigt som de hjälper dem att ta kontroll över sina investeringar inom olika finansiella marknader. Vi automatiserar handelsprocessen där det är möjligt för att möjliggöra tid för en högre servicenivå. Forex FS stannar kvar kanten av teknik och innovation som ger marknaden till kunden, oavsett om man handlar via din mobila enhet eller via helt automatiserad handel med hjälp av th e Expert Advisors technology. Our beslut och rekommendationer görs alltid med kundens bästa intresse och vår framgång baseras på kundens framgång. Vi lägger stor vikt vid individuella rättigheter och upprätthåller en strikt sekretesspolicy i förhållande till våra kunders personliga och finansiella detaljer. Metatrader 4, JForex.60 valutapar, Metals. REVIEWS Forex FS Alla recensioner 0.En gång finns det inga användarrecensioner. 2012 2015 Alla rättigheter förbehållna.

Comments